sprint-web-banner

Houd jij van (indoor) fietsen en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Bereid je dan voor op SPRINT! Het is de nieuwste High Intensity Interval Training van

Les Mills: intens en met nog meer snelheid. Geen lange ritten op een indoor bike, maar dertig minuten High Intensity Interval Training (HIIT) dat zorgt voor snelle resultaten. De workout is kort en intensief zodat je alles kunt geven om je fysieke en mentale grens op te zoeken. SPRINT does it all!

Voordelen van SPRINT:
• Verbetert je conditie en je wordt sneller fit;
• Uren na de workout nog steeds veel calorieën verbranden;
• Je krijgt een strakker lichaam;
• Je bouwt aan een vetvrije massa;
• In slechts dertig minuten een intensieve workout;
• Je wordt mentaal sterker.

Het verschil tussen RPM en SPRINT
RPM en SPRINT zijn indoor cycling lessen waar je traint op het ritme van motiverende muziek. Je verbrandt veel calorieën en wordt snel fit. Maar waar RPM een cardio-training is met een duidelijke piek, is SPRINT een High Intensity Interval Training van dertig minuten. RPM verbetert vooral je hart- en longfunctie, beenkracht en uithoudingsvermogen. Bij SPRINT train je nog een tandje harder voor meer spieropbouw en om meer vet te verbranden.

Ben jij SPRINT proof?
Je hoeft geen ervaren fietser te zijn om aan SPRINT mee te doen. De indoor bike beschikt over een weerstandsknop zodat je de intensiteit kunt aanpassen aan jouw niveau. Het belangrijkste is om de eerste keer SPRINT gewoon te ervaren. Ga jij de uitdaging aan?

Check het rooster voor actuele lestijden of download de New Age 22 app.

Screenshot 2016-07-05 17.53.47

Share…Share on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Tweet about this on Twitter0